zaterdag 21 maart 2009

Op deze eerste lentedag...

... werd ik om 7u wakker, de eerste zonnestralen schenen mijn kamer binnen, en buiten hoorde ik de vogels een prachtig en harmonisch lied fluiten. Een gevoel van dankbaarheid vloeide doorheen mijn lijf, en ik realiseerde me plots dat...

de lente is aangebroken!
Gooi je armen in de lucht,
steek je geluksprietjes uit,
neurie een happy song,
dans en dartel rond tafels van plezier,
voel je zo licht als een neerdwarrelend veertje,
transformeer jezelf als dauwdruppels na het ochtendgloren,
wees zo excentriek als je grootmoeder,
groet je vijanden en onbekenden op straat,
experimenteer met je creativiteit (doe eens wat anders!), en
vul je lichaam, hart en ziel met de warmte van de zon!
Een ochtendgedichtje
van een fonkelende en gelukkige Caro x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten