zaterdag 4 juli 2009

Start deze ochtend met een glimlach

Zet je beleving in beweging en je beweging in beleving,
... lach om je beleving en beweeg naar je lach!
---
Wat voel ik me gezegend!


Ik moet maar aan iets "denken" en het reflecteert zich al in mijn leven...

Zo vind ik het erg belangrijk dat humor en liefde deel uitmaken van mijn leven, en dus ook van mijn bewegings- en bewustwordingsworkshops. (Het leven is vaak al serieus genoeg en wie heeft er nu geen nood aan acceptatie, bevestiging, liefde en affectie?!)

Het is prachtig om te zien hoe deze verlangens ingewilligd worden tijdens mijn workshops. Zo steekt er elke workshop wel iemand de anderen aan met een glimlach, en begonnen we vorige week met zijn allen uitbundig te lachen tijdens een ontspannende massage.

Meer en meer kom ik tot de ontdekking dat mijn leven een prachtige spiegel is van mijn gedachten. En dat het daarom belangrijk is om door het leven te gaan met een glimlach.

Wil jij deze dag ook beginnen met een glimlach of een lach?
Kijk dan even naar dit aanstekelijke lachfilmpje: "Bodhisattva in metro"!

---
Meer weten? Neem dan contact op via: gevoelsprietjes.wordpress.com of gevoelsprietjes@ymail.com!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten